Aftellen.. - Reisverslag uit Ottoland, Nederland van Marlene & Leanne - WaarBenJij.nu Aftellen.. - Reisverslag uit Ottoland, Nederland van Marlene & Leanne - WaarBenJij.nu

Aftellen..

Blijf op de hoogte en volg Marlene & Leanne

17 December 2014 | Nederland, Ottoland

Gisteravond was onze laatste voorbereidingsavond op school en daarin zijn nog even de laatste dingen besproken voor onze stage. Volgens mij moeten we nu ongeveer alles op orde hebben. Van ORS tot een surinaamse simkaart, het moet allemaal mee!

Maar man man, de zoektocht naar slippers en korte broeken is wel écht een uitdaging, maar gelukkig bestaat er internet!

Vandaag hebben we onze laatste schooldag gehad en nu nog even de laatste dagen op stage doorbrengen. Wat gaat het toch allemaal snel..

Gelukkig kunnen we van iedereen nog afscheid nemen met kerst en oud&nieuw. En dan hop hop, 3 januari het vliegtuig in, op naar Suriname!

Wil je ons blijven volgen? Klik dan links onderin op mailinglijst, dan krijg je automatisch bericht als wij iets hebben geplaatst!

Liefs,

Leanne en Marlene

• 18 December 2014 - 00:03

Nel Peverelli:

Ja natuurlijk willen wij jullie volgen. Wat leuk dat jullie dit avontuur samen gaan beleven.

• 19 December 2014 - 17:46

Cindy:

Ik wil heel graag jullie volgen op dit blog.

• 19 December 2014 - 20:02

Cindy :

Hoi
    Marlene en Leanne ik hoop voor jullie dat het heel leuk word en ik vind het heel leuk dat jullie een blog hebben

• 19 December 2014 - 21:22

Marissa Hoogendoorn! :

Leuk om jullie te volgen.
    En veel plezier!
    Xxx

• 22 December 2014 - 11:58

Hanna:

Hoi meiden
    Leuk dat jullie daar heen gaan want ik ga ook naar Suriname.

• 27 December 2014 - 22:02

Mirjam:

Yeah...aangemaild voor updates :-) Ben heel benieuwd naar jullie verslagen, foto's, filmpjes...

• 28 December 2014 - 16:40

Deborah:

Leuk om jullie te volgen.
    Veel plezier

• 03 Januari 2015 - 21:16

Anneke Kroesen:

He, Leanne en Marlene,

Welkom in Suriname! Lekker warm, nietwaar.

We horen jullie verhalen wel.
    Groetjes,
    Anneke.

• 03 Januari 2015 - 23:56

Antine:

Ha Marlene en Leanne

Zeer benieuwd naar de volgende verslagen, geniet van deze reis.

• 07 Februari 2015 - 15:33

Cindy Hoogendoorn:

Heee, meiden
    Is het nog leuk zeker warm bij jullie! Nou hier niet echt hier is allemaal hagel,regen
    Dat is niet zo leuk. Nou nog veel plezier. Doei dooooooei